Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Βραδιά Μακαρονάδας! (How to)

Φέτος αποφάσισα να κάνω κάτι για τα γενέθλια μου, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή! 

Αμφιταλαντευόμουν ανάμεσα στην ανάγκη μου να κάνω κάτι ώστε να μη περάσω και τα φετινά μου γενέθλια απλά, λιτά και απέριττα (μπλιάχ δηλαδή) και στην - επίσης- ανάγκη μου να μη ξεπατωθώ κατά τη συνήθη πρακτική μου... 

Και ξαφνικά - καθώς το συζητάγαμε με το Ματινάκι (την κολλητή μου) - μου ήρθε επιφοίτηση: μια βραδιά μακαρονάδας που και εύκολη είναι, και ανέξοδη είναι και γρήγορη είναι! Επίσης: σε ποιόν δεν αρέσουν τα μακαρόνια??? - οπότε: Μπινγκο!!! 

Η πρόσκληση ήταν το πρώτο πράγμα που ετοίμασα, και την έστειλα στους φίλους μας ώστε να μπούν στο κλίμα:

Όσο για το μενού:

Σάλτσες:
- Μπολονέζ 

- Κόκκινη με λουκανικάκια Φρανκφούρτης 

- Πέστο Βασιλικού - εγώ σέρβιρα αγοραστή αλλά μπορείτε αν είστε προκομμένες να φτιάξετε και μόνες σας ;-)


Επίσης, για να έχω και κάποιου είδους "'άσπρη" σάλτσα (και μια και δεν ήθελα να κάνω καρμπονάρα η αυτή με τα τέσσερα τυριά γιατί μου φαίνονται μπελαλίδικες) έκανα και ένα ογκρατέν με τυριά, μπέικον και κρέμα γάλακτος

 

Είδη μακαρονιών που έφτιαξα (εννοείται οτι τόσο στις σάλτσες όσο και εδώ κάνετε ότι θέλετε ανάλογα με τα γούστα σας- οι επιλογές είναι πάρα πολλές):  

- Τορτελίνια με 4 τυριά

- Τρικολόρε σπαγγέτι 

- Βίδες


Επιπρόσθετα, έφτιαξα μια κρύα μακαρονοσαλάτα με μακαρόνια "φιογκάκια", πολύχρωμες πιπεριές, καλαμπόκι, gouda και ζαμπόν σε κυβάκια ανακατεμένα με κέτσαπ και μαγιονέζα (αυτά κάνουν μια ρόζ σάλτσα σαν της σαλάτας του σέφ). 




Λίγο ψωμάκι, μια σαλάτα λάχανο να μας βρίσκεται και φυσικά τριμμένο τυράκι και το μενού μας ολοκληρώθηκε! 


Εξτρα τίπ:

Καθώς σε μερικούς δεν αρέσει να αναμειγνύουν τις γεύσεις - και απο ότι είδατε είχαμε αρκετή ποικιλία γεύσεων - σκέφτηκα να αγοράσω (απο τα Jumbo όπως πάντα) ένα πλαστικό δισκάκι με τέσσερις θήκες (ώς πρόσθετη επιλογή στο κλασικο πιάτο). Βόλεψε πάρα πολύ μιλάμε, και έκανε μονο Ευρώ 0,50 το ένα!!!


Αυτά από εμένα! 

Εμείς περάσαμε πάρα πολύ καλά - ελπίζω να σας ενέπνευσα και να οργανώσετε και εσείς τη δική σας βραδιά μακαρονάδας με τους φίλους σας!!!

Εννοείται αν το κάνετε θέλω σχόλια!! 

Φιλιά πολλά
Δέσποινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου