Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Ιδέα κεράσματος για την γιορτή του παιδιού στο σχολείο!

Γεια σας και πάλι φίλοι μου!
 
Για την γιορτή της κόρης μου φέτος ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό ώς προς το κέρασμα των συμμαθητών της, και κατέληξα στο παρακάτω:


Αυτά που χρειάστηκα για το κάθε ένα κουτάκι ήταν ελάχιστα:
 
1) Ένα κουτάκι απο τα Jumbo που κόστισε μόλις 0,50 ευρώ
2) Μία συσκευασία Smarties (επίσης 0,50 ευρώ)
3) Μία καραμέλα
4) Λίγη κόκκινη κορδέλα
5) Το χαρτάκι που κόλλησα με λίγη κόλλα απο πάνω και που το έφτιαξα στον υπολογιστή
 
Όταν το ανοίγουν είναι ώς εξής:


Αυτό όμως που μου άρεσε περισσότερο ήταν που έβαλα την αγαπούλα μου να ζωγραφίσει τις 2 καρδούλες που είχε το χαρτάκι απο εξω και έτσι έβαλε την προσωπική της πινελιά στο κέρασμα για την γιορτή της!

Εδώ είναι επί το έργον:


Το αποτέλεσμα: ΥΠΕΡΟΧΟ!!



Και του χρόνου καρδιά μου!

Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα μου!

Φιλιά
Μαμά Δέσποινα

5 σχόλια:

  1. Να την χαίρεσαι. Πολύ γλυκό αλλά και πρακτικό δώρο αφου μετά κρατάνε το κουτάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα, Δέσποινα (και τώρα που η Σοφία πάει κι αυτή πια παιδικό σταθμό έχω δει διάφορα, οπότε μπορώ να συγκρίνω)! Χρόνια πολλά, να τη χαίρεσαι και βέβαια και τη μαμά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό και πολυ δημιουργικό! Μπράβο και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ έξυπνη ιδέα,τα παιδιά θα ξετρελάθηκαν με το περιεχόμενο...!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή