Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Τα δώρα για τις δασκάλες (2012)

Αρχικά να σας πώ πως φέτος δεν μου πήγαν ακριβώς τα πράγματα όπως τα προγραμμάτιζα και έτσι αναγκάστηκα να αυτοσχεδιάσω (είναι αυτό που λένε always have a plan B) - τέλος πάντων.
 
Αυτό που προγραμμάτιζα για δώρο στις δασκάλες της μεγάλης μου αγάπης φέτος ήθελα να είναι χειροποίητο - όπως για παράδειγμα το δώρο που έκανα στις δασκάλες του παιδικού σταθμού πέρσυ: ενα χειροποίητο scrub με μέλι και μάυρη ζάχαρη (τέλειο παρεπιπτόντως). Φέτος όμως δεν με έπαιρνε ο χρόνος και έτσι αναγκάστηκα να πάω στα μαγαζιά ώστε να βρώ εκει πέρα κάτι να κρατάω στην Χριστουγεννιάτικη σχολική γιορτή αύριο(!).
 
Το θέμα είναι όμως πως κατα κανόνα στα μαγαζιά είτε βρίσκεις κάτι πολύ όμορφο που -σχεδόν πάντα- θα είναι και πολύ ακριβό ή βρίσκεις μια χαριτωμένη αναμενόμενη μπούρδα που ναι μέν είναι μέσα στον προυπολογισμό σου αλλα δεν σε πεθαίνει κιόλας που την αγόρασες...
 
Κάπως έτσι μου προέκυπτε η κατάσταση και εμένα νωρίτερα σήμερα το απόγευμα: είχα ακόμα 20  λεπτά για να βρώ ενα δώρο για τις δασκάλες (ναι έχουμε 2 όχι 1) και καθώς σχεδόν άκουγα στο μυαλό μου τους δείκτες του ρολογιού μου να χτυπούν σημαίνοντας αντίστροφα μέχρι την ώρα που έπρεπε να πάρω τη κόρη μου απο το μπαλλέτο αποφάσισα να το αγοράσω:
 
 
 
Δέν λέω ωραίο είναι αλλα πάνω κάτω αναμενόμενο για τις δασκάλες - ΟΚ ενας τσίγκινος χιονάνθρωπος - δεν λιποθυμάς και απο τη συγκίνηση...΄
 
Και τότε σκέφτηκα οτι ακόμα και ένας απλός τσίγκινος χιονάνθρωπος μπορει να εξελιχθεί σαν δώρο αν π.χ. του βάλεις κάτι μέσα (αλλά τί άραγε?) και πάρεις και μια ωραία καρτούλα ώστε να το σουλουπώσεις το πράγμα λιγάκι...
 
15 λεπτά απομένανε και έτσι πήγα προς το πιο κοντινό καλό κατάστημα που ήξερα: το Butlers -το έχετε ακουστά? Εκεί μου χαμογέλασε η τύχη πραγματικά γιατί αφού είχα προσπαθήσει να χωρέσω μέσα στον χιονάνθρωπο ένα πακέτο Χριστουγεννιάτικα χαρτομάντηλα  και κάτι κρίκους για τις πετσέτες (πολλά κάνει ο άνθρωπος πάνω στην απελπισία του) το μάτι μου έπεσε σε μια συσκευασία fortune cookies (ξέρετε αυτά τα τυχερά μπισκότα που δίνουν στα κινέζικα ετσιατόρια και που μέσα έχουν ένα χαρτάκι με κάποιο απόφθεγμα ή συμβουλή). Το μάτι μου "άστραψε" που λένε - ήταν ΤΕΛΕΙΑ!!!
 
10 fortune cookies με 3.99 ευρώ!
Ο κάθε χιονάνθρωπος (ένας για την κάθε δασκάλα) χώρεσε απο 2 τυχερά μπισκοτάκια:
 
 
 
Σειρά είχε η κάρτα: διάλεξα μια που να είναι στο πνεύμα των ημερών,
 
 
 
... έβαλα και απο ένα παστέλι (για το καλό/ να γλυκαθούμε):
 
 
 
... και έγραψα στην κάρτα (για να ταιριάζει με τα τυχερά μπισκοτάκια):
 
"Εγώ ξέρω πως είμαι τυχερή που σας έχω δασκάλα! Για να μάθετε την δική ασς τύχη ανοίξτε τον Χιονάνθρωπο!"
 
 
... μετά ζήτησα απο τη κόρη μου να κάνει απο μια ζωγραφιά για την κάθε δασκάλα- το αποτέλεσμα:
 


Τέλος τα έβαλα σε μία σακουλίτσα και ιδού το φετινό δώρο μας για τις δασκάλες:


Τελικά ακόμα και ένα απλό τσίγκινο κουτάκι μπορεί να εξελιχθεί σε ένα πρωτότυπο και αξιοπρεπές δώρο γαι να ευχηθούμε Χρόνια Πολλά - αρκεί να έχουμε φαντασία!!!

Εσείς τι δώρο κάνατε στις δασκάλες των παιδιών σας?

Φιλιά
Μαμά Δέσποινα 


6 σχόλια:

  1. Εγω θα τους εκανα δωρο φαγητα, αφου παιρνουν μισθο πεινας... Ελενη from down under

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ γλυκό και όμορφο :)

    Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο Δεσποινα! Πολλη γλυκια κινηση ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειχες απολυτο δικιο!Αν και μου αρεσε και ο χιονανθρωπος απο την αρχη οι πινελιες οι δικες σου απογειωσαν το δωρο.!
    Χρονια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή