Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

"It's all about pressing the right buttons" ή για να σας το πώ πιο απλά: Το blog μου εξυγχρονίστηκε!!!

Φίλοι μου - φίλοι μου - φίλοι μου... Αχ είμαι πολύ χαρούμενη γιατί επιτέλους (και το τονίζω αυτό το "επιτέλους") τα κατάφερα: έβαλα στο blog μου δύο πολύ σημαντικά "κουμπάκια"!!!

Το πρώτο αφορά στη δυνατότητα να λαμβάνετε με e-mail όλες τις αναρτήσεις του Mama's Goody bag χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτεστε τη σελίδα κάθε φορά και να τσεκάρετε μόνοι σας. Προσωπικά απο τα πρώτα πράγματα που κοιτάω να βρώ σε ενα blog που μου αρέσει και θα ήθελα να παρακολουθώ είναι το e-mail subscription button. Και αυτό γιατι απο τη στιγμή που θα λάβω μια ανάρτηση μέσω e-mail  είναι σίγουρο πως θα την διαβάσω (ακόμα και αν δεν το κάνω αμέσως) γιατι το e-mail θα μείνει στο inbox μου μέχρι να το διαβάσω ενώ αλλιώς μπορεί και να "χάσω"/ παραβλέψω κάποια ανάρτηση απο τα ιστολόγια που μου αρέσουν - ειδικά αν για τον οποιονδήποτε λόγο έχω να το επισκεφτώ αρκετό καιρό.

Θα χαρώ πολύ να γραφτείτε και εσείς στα e-mail updates!

Το δεύτερο κουμπάκι είναι το "Follow me on Pinterest". Δεν ξέρω για εσάς αλλα εγώ είμαι ξετρελαμένη με το Pinterest τόσο γιατί αποτελεί μια τεράστια πηγή έμπνευσης και ιδεών όσο γιατι μου επιτρέπει να ταξινομώ και να τοποθετώ όλα αυτά που μου αρέσουν ηλεκτρονικά χωρίς να χρειάζεται να τα αποθηκεύω (και μετά να τρέμω μη μου πάθει τίποτα ο σκληρός δίσκος) άλλα ούτε και νά τα τυπώνω (εκτός του οτι είναι πολυέξοδο πιάνει και χώρο - αφήστε που μετά ξεχνάω που τα έχω βάλει αυτά που εκτύπωσα). 

Αυτή τη στιγμή έχω τα παρακάτω boards:

Being a parent
Good for thought - Funny Quotes
General Good Ideas
Recipes
Funny Kids Food
Christmas
Easter
DIY Gift Ideas
Wedding Inspiration
Kids Party Ideas
To Do with my Kids
Family Traditions
Ideal Home Decor
Kids Rooms
Blogging, Editing etc.
Summer Fun
The Bullying Problem
Vintage Love
Wedding Planner Biz
Life Truths and Wisdom

Θα χαρώ πολύ να τα δείτε και είμαι σίγουρη πως καί θα σας αρέσουν αυτά που θα δείτε και θα εμπνευστείτε!!!

Για εσάς που δέν έχετε ακούσει για το Pinterest ξανά, είμαι σίγουρη πως θα "κολλήσετε" αμέσως μόλις δείτε περί τίνος πρόκειται! Μία επίσκεψη θα σας πείσει: πατήστε το κόκκινο κουμπάκι στα δεξιά σας που λέει "Follow me on Pinterest" και θα σας βγάλει στην σελίδα μου.

Σε αυτό το σημείο να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον μπαμπάκα μου - τον Computer Guru της οικογένειας μας για την βοήθεια του!!!

Πολλά Φιλιά
Μαμά Δέσποινα   

2 σχόλια:

  1. Δεσποινα πολυ χρησιμο.Δεν το ηξερα.Θα το ψαξω συντομ Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ κόυκλα μου για τα καλά σου λόγια κάθε φορά αλλα και για τα σχόλια που μου κάνεις! Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι κάθε φορά που διαβάζω τις σκέψεις κάποιου ώς απάντηση στις δικές μου. Εννοείται ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ χρειαστεις με ρωτάς!!! Φιλάκια Πολλά!!!

      Διαγραφή