Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

FREE pdf: Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Φώτα - όσα δεν φαντάζεστε πως θέλετε να ξέρετε!

Αγαπημένοι μου φίλοι,

Λίγα χρόνια πρίν (το 2008 συγκεκριμένα) με τα τα πρώτα Χριστούγεννα της μεγάλης μου κόρης να πλησιάζουν, αποφάσισα να κάνω κατα κάποιο τρόπο μια "έρευνα" για τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά και τα Φώτα.

Κατα τη διάρκεια αυτής της "έρευνας" βρήκα και έμαθα τόσα πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα που τα ταξινόμησα και τα περιέλαβα σε ένα "βιβλίο" με σκοπό να μείνει στη μικρή μου όταν μεγαλώσει (και πλέον βέβαια και στην δεύτερη μου κόρη) και να της καλύψει τυχόν απορίες για τις γιορτές. Επίσης, το εκτύπωσα και το έδωσα στους φίλους και συγγενείς μας μαζί με ενα CD με γιορτινές μελωδίες!!! Μιλάμε ξετρελάθηκαν όλοι.

Τώρα, 3 χρόνια μετά, ακόμα μου ζητάνε ένα αντίτυπο όσοι δέν έχουν.

Έτσι, αποφάσισα να το μοιραστώ με όλους σας. Πιστέυω πως θα το βρείτε ενδιαφέρον και θα εκτιμούσα πολύ τα σχολία σας!!! 

Μπορείτε να το κάνετε download (δωρεάν εννοείται) απο εδώ.



Φιλιά Πολλά
Μαμά Δέσποινα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου