Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Χριστούγεννα, παραμονή Πρωτοχρονιάς & Πρωτοχρονια 2010-2011

Παρά τις αντιξοότητες και τα άπειρα φτερνίσματα εν μέσω πυρετού απο την πλειοψηφία,μπορώ να πώ πως περάσαμε πολύ όμορφα και φέτος!!!

Η Μαριάννα & εγώ

Η Αντριάνα & ο Γιώργος

Κάνουμε και κανα βηματάκι άμα λάχει

Διακόσμηση του Πρωτοχρονιάτικου τραπεζιού μας (όλα απο εμένα!!!)

Διακόσμηση του Πρωτοχρονιάτικου τραπεζιού μας- το κάθε ποτήρι είχε και διαφορετικό καρτελάκι πάνω: έλατο, μπάλα, χιονάνθρωπο, καμπάνα, μπότα... Εδώ το ελατάκι.

Είχαμε και καραμούζες και σαμπάνιες που βγάζαν φούσκες

Η διακόσμηση του τζακιού μας

Πλέον είναι παράδοση: Κάθε χρόνο φτιάχνω ένα ημερολόγιο (για πρώτη φορά με 2 παιδάκια φέτος) και το δίνω σε όλους!!!!


Διακόσμηση και φαγητά του Πρωτοχρονιάτικου τραπεζιού μας

Η Μαριαννιώ

Γιώργος & Αντριάνα

Γιαγιάδες εν δράση!!!

Στην υγειά μας!

Η Μαμά μου (άρρωστη η γλυκειά μου), η πεθερά μου & η γιαγιά Λενιώ

Χορέψαμε κιόλας (αμ πώς?)

Η σαμπάνια μας, η πίτα μας (με αληθινά κοσμήματα απάνω για ευημερία) και οι καρμουζομπουρμπουλήθρες έτοιμες για την αλλαγή του χρόνου!!!!

Το φλουρί το κέρδισαν η Ελένη & η Δέσπω! Εδώ ποζάρουν με τα γούρια που πήραν (μια και κέρδισαν το φλουρί) και με την ευτυχή μητέρα τους :-)

Κουκλί ζωγραφιστό (φτού φτού)

Κι άλλο κουκλάκι!!!

Μπαμπάδες και κόρες εν δράση!!!

Οι 4 χάριτες (Λένα, Δέσπω, Ελένη & Δέσποινα) σας εύχονται "Χρόνια Πολλά"
Και του χρόνου με υγεία!!!

Φιλιά
Δέσποινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου