Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Στολίσαμε το Έλατό μας!!!!

Χτές στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο μας!!!

Απο τότε που παντρευτήκαμε με τον Γιώργο κάθε χρόνο που στολίζαμε το Έλατό μας καλούσαμε τους γονείς μου με το Λενάκι (την αδερφή μου) τη Θεία μου τη Δικαία και τις ξαδέρφες μου (την Ελένη & τη Δέσπω) τη γιαγιά μου την Δέσποινα, την γιαγιά μου την Λενιώ (αν τύχαινε και ήταν στην Αθήνα) αλλα και την οικογένεια του Γιώργου δηλαδή την πεθερά μου και τον Πάνο με την Κλαίρη.

Μη πανικοβάλεστε γιατι όλοι οι προαναφερθέντες (πλήν της οικογένειας του Γιώργου) μένουν στο ίδιο σπίτι με εμας!!! Έπίσης, δεν είναι απαράιτητο να παρεβρεθούν όλοι - όποιος θέλει και μπορεί έρχεται !

Anyway, αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως το δέντρο μας το στολίζουμε με παρέα κάθε χρόνο.

Επίσης βάζουμε αποκλειστικά Χριστουγεννιάτικη μουσική - έτσι για να μπαίνουμε στο πνεύμα των ημερών!


Η Δέσπω με το Σοφάκι της ανταποκρίθηκαν στο καλεσμά μας! Εδώ εν τω μέσω κλαδιών!!!
 

Εννοείται πως σερβίρουμε ροφήματα σε Χριστουγεννιάτικες κούπες!


Η Μαριαννούλα παίζει με το κανινούργιο σετ Χριστουγεννιάτικων σφραγίδων της
 
Τα "Ζουζούνια" μας κρατάγαν μουσική συντροφιά


Η Δέσπω δοκίμαζε και πάνω της τα λαμπάκια!

Τι είπαμε πως είναι αυτο?
(Η πρώτη επαφή της Αντριάνας με το Έλατο)



Μαμά να βάλουμε και αυτό το στολίδι?

Αγκαλιά με τα δικά μου ΣΤΟΛΙΔΑΚΙΑ!!!


ΟΚ μαμά το είδα και την πρώτη φορά! Μή το κάνουμε θέμα!
Το Έλατό μας τελειωμένο!
Μπράβο μαμά! Έλα να σε αγκαλιάσω που τελείωσες το δέντρο!

Ήρθε και η γιαγιά η Δέσποινα (η συνονόματη) να δεί το δέντρο μας!!!

Note: Δευτερόλεπτα πρίν η Μαριάννα πήγε δίπλα στο σπίτι της γιαγιάς φωνάζοντας/ανακοινώνοντας:
 "Γιαγιά, Γιαγιά ήρθαν τα Χριστούγεννα! 
Έχουμε το Δέντρο μας!!!!" 

Προσθήκη λεζάντας
Οι αγάπες μου!
Αχ, κουραστήκαμε! Άντε και του Χρόνου!

Υ.Γ. Στην παρέα μας ήταν και το Λενάκι αλλα δέν φωτογραφήθηκε (μας το αρνήθηκε) μια και φόραγε πυζάμες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου